Verzending

Op deze pagina vind je alle informatie met betrekking tot de levering van onze producten. De verzendkosten zijn altijd gratis bij een eerste levering en gelden voor alle producten uit ons assortiment.

Levertijd

De standaard levertijd van het Club 9 matras of het Club 9 hoofdkussen is 1 tot 2 werkdagen. De boxsprings hebben een levertijd van 5 tot 6 werkdagen.

Hoe werkt de verzending van het matras?

De levering van onze matrassen wordt uitgevoerd door MKG Koeriers. Een van de koeriers belt je op de leverdatum een uur voor aankomst op het opgegeven telefoonnummer bij bestellen. Je ontvangt geen Track & Trace code. Ben je niet thuis op het moment dat de koerier je belt? Dan kun je rechtstreeks aan de koerier aangeven om het pakket eventueel te bezorgen bij de buren.

Ben je niet thuis en heeft de koerier je telefonisch niet kunnen bereiken? Dan zullen we contact met je opnemen voor het inplannen van een volgende leverafspraak. Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen bij een afhaalpunt. (Voor een tweede leverafspraak kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.)

Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag tusen 08:00 en 17:00. Wanneer de leverdatum op een nationale feestdag valt wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag geleverd.

Hoe werkt de verzending van een boxspring?

Een boxspring wordt gratis bezorgd en geïnstalleerd door Vos Logistics. Zorg ervoor dat je slaapkamer leeg is op de leverdatum, zodat de boxspring meteen geïnstalleerd kan worden. Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00.

Wil je liever zelf de boxspring installeren? Laat dit ten minste 2 werkdagen voor leverdatum aan ons weten door te mailen naar support@club9-sleepservice.nl.

Zodra de boxspring ons magazijn heeft verlaten ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Vervolgens neem Vos Logistics contact met je op om een exact levermoment in te plannen. Zo weten we zeker dat je thuis bent wanneer we voor je deur staan!

Ben je niet thuis en heeft de koerier je telefonisch niet kunnen bereiken? Dan zullen we contact met je opnemen voor het inplannen van een volgende leverafspraak. Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen bij een afhaalpunt. (Voor een tweede leverafspraak kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.)

Wanneer op het moment van bezorgen de boxspring niet door het trapgat past of er andere bijzondere omstandigheden zijn waardoor het niet geïnstalleerd kan worden op de plek die jij in gedachte hebt, is het mogelijk dat we genoodzaakt zijn om de bestelling mee terug te nemen en te annuleren. Breng ons tenminste twee werkdagen vóór de afgesproken datum van levering op de hoogte wanneer er moeilijkheden zullen zijn met betrekking tot het bereiken van de woning en/of slaapkamer, ook wanneer je verhinderd bent en de levering niet kan plaatsvinden op de afgesproken datum.

Hoe werkt de verzending van een kussen?

Bestellingen die bestaan uit alleen een of meerdere hoofdkussens worden verzonden via PostNL. Zodra de zending is aangemeld ontvang je per e-mail van PostNL een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.