Verzending

Op deze pagina vind je alle informatie met betrekking tot de levering van onze producten. De verzendkosten zijn altijd gratis bij een eerste levering en gelden voor alle producten uit ons assortiment.

Levertijd

Al onze producten worden binnen twee werkdagen na het plaatsen van de bestelling verstuurd. Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00, met uitzondering van nationale feestdagen.

Hoe werkt de verzending?

Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met daarin meer informatie over de levering van jouw bestelling. De bezorgdienst neemt vervolgens contact met je op per e-mail om een exacte leverdatum te communiceren. Zo weten we dat je zeker thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen.

Alleen de boxspring wordt gratis geïnstalleerd in je slaapkamer door onze bezorgdienst. Zorg ervoor dat je slaapkamer leeg is op de leverdatum, zodat de boxspring meteen geïnstalleerd kan worden. Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00.

Wil je liever zelf de boxspring installeren? Laat dit ten minste 2 werkdagen voor leverdatum aan ons weten door te mailen naar support@club9-sleepservice.nl.

Ben je niet thuis en heeft de koerier je telefonisch niet kunnen bereiken? Dan zullen we contact met je opnemen voor het inplannen van een volgende leverafspraak. Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen bij een afhaalpunt. (Voor een tweede leverafspraak kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.)

Wanneer op het moment van bezorgen de boxspring niet door het trapgat past of er andere bijzondere omstandigheden zijn waardoor het niet geïnstalleerd kan worden op de plek die jij in gedachte hebt, is het mogelijk dat we genoodzaakt zijn om de bestelling mee terug te nemen en te annuleren. Breng ons tenminste twee werkdagen vóór de afgesproken datum van levering op de hoogte wanneer er moeilijkheden zullen zijn met betrekking tot het bereiken van de woning en/of slaapkamer, ook wanneer je verhinderd bent en de levering niet kan plaatsvinden op de afgesproken datum.

Hoe werkt de verzending van alleen een kussen?

Bestellingen die bestaan uit alleen een of meerdere hoofdkussens worden verzonden via PostNL. Zodra de zending is aangemeld ontvang je per e-mail van PostNL een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.