Veel gestelde vragen

1. Wat kost een abonnement bij Club 9?

Bij Club 9 kun je goed slapen vanaf € 9,99 per persoon (t/m 90 cm breed) per maand. Wanneer dit te smal is voor je kun je ook een breder matras nemen (vanaf 90 cm breed). Dit kost € 18,99 per maand.

2. Is er verschil in prijs voor de verschillende comfortlagen?

Nee, dat maakt Club 9 juist zo uniek. Bij ons betaalt iedereen hetzelfde bedrag, ongeacht je slaaphouding.

3. Wanneer heb ik weer recht op een nieuw matras?

Wanneer je lid bent van Club 9 kun je 5 jaar lang goed slapen. Wij komen na 5 jaar het oude matras halen en brengen dan een fris nieuw matras mee, zodat jij je bed niet uit hoeft (oké, vijf minuten dan, om het matras om te wisselen).

4. Wat als het matras dat ik heb uitgekozen niet lekker ligt?

Je mag tussen 30 – 90 dagen één keer gratis wisselen van matrashardheid. Wanneer we het matras na vijf jaar komen vervangen mag je ook van hardheid wisselen. Dit dien je dan voor het aflopen van de periode aan te geven.

5. Mag ik mijn abonnement tussentijds beëindigen?

Je mag het abonnement ontbinden binnen 2,5 jaar. Dit houdt in dat je eenmalig €300,- euro betaald (aanvullend op de reeds betaalde maandelijkse incasso) en wij het matras weer op komen halen. Na 2,5 jaar kun je niet meer opzeggen tot het abonnement bij 5 jaar is afgelopen. Wanneer je niet hebt opgezegd wordt het automatisch verlengd voor vijf jaar.

6. Wat is het opzegtermijn als ik het abonnement wil stoppen aan het einde van één abonnementsperiode van vijf jaar?

7. Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Je kunt ons bereiken via support@club9-sleepservice.nl of telefonisch op 0900-999 99 99

8. Waarom word ik geen eigenaar van het matras? Ik heb het toch gekocht na 5 jaar?

Als lid van Club 9 kun je een matras huren bij Club 9. Dit betekent dat je gebruik mag maken van het matras, maar dat je het matras niet koopt. Zo hoef je niet eenmalig een grote uitgave te doen voor een goed matras, maar kun je voor een klein bedrag per maand heerlijk slapen.

9. Recyclen jullie de matrassen?

Ons streven is om het complete matras te recyclen. Op dit moment zijn we met diverse proeven bezig t.b.v. een natuurlijke afbraak van de verschillende materialen in onze matrassen. Het matras wordt niet opnieuw gebruikt als matras. Als lid ontvang je dus altijd een fris nieuw matras.

10. Mag mijn matras versleten zijn als het ingeleverd moet gaan worden?

Het matras zal door gebruik gebruikerssporen hebben na een periode van 5 jaar. Dit is geen probleem.

11. Wat moet ik doen als ik ga verhuizen?

Je kunt het matras gewoon meenemen naar je nieuwe adres. Wel zul je op de website je adresgegevens aan moeten passen, zodat Club 9 altijd weet waar haar matras is.

12. Hoe wijzig ik mijn (persoons)gegevens?

Op de website kun je naar ‘Mijn Club 9’ gaan om in te loggen. Hier kun je jouw gegevens wijzigen maar ook je abonnement uitbreiden.

13. Wat gebeurt er met het abonnement als ik overlijd?

In het geval van overlijden kan de Overeenkomst per direct beëindigd worden mits de nabestaanden Club 9 binnen één maand na overlijden op de hoogte stellen van het overlijden en Club 9 binnen twee weken na deze kennisgeving in de gelegenheid is gesteld het matras op te halen en alle openstaande betalingen inclusief de transportkosten door de nabestaanden zijn voldaan.

14. Krijg ik korting als ik meerdere matrasabonnementen afneem?

De prijzen van Club 9 zijn al zo gunstig dat wij geen korting kunnen geven op het maandbedrag wanneer je meerdere producten afneemt.

15. Kan ik een matras ook in één keer betalen i.p.v. in 60 delen?

Je betaalt aan Club 9 maandelijks een bedrag om gebruik te mogen maken van de dienst. Net zoals bijvoorbeeld de huur van je woning.

16. Hoe werkt dat nu precies, dat 100 dagen proefslapen?

Omdat je lichaam moet wennen aan een nieuw matras raden wij aan om hier voldoende tijd voor te nemen. Als lid van Club 9 mag je daarom 100 nachten proefslapen. Bevalt het niet dan halen we het matras zonder discussie kosteloos op. Je ontvangt dan alle betaalde maanden binnen 14 dagen terug.

17. Wanneer start de periode van 100 nachten proefslapen?

Zodra het matras geleverd is start de proefperiode. Je mag het Club 9 matras vanaf dat moment 100 dagen testen.

18. Hoe kan ik het CLub 9 matras binnen de 100 nachten proefslapen terugsturen?

Wanneer je het matras terug wilt sturen neem je contact op met support@club9-sleepservice.nl of telefonisch op 0900-999 99 99.

Overtuigd? Meld je nu aan en word lid!

Yes! Ik word lid Over ons matras