Het gehele concept van club 9 bevalt me uitstekend. Het bestellen. De keuze mogelijkheden en de communicatie.
Het matras is een genot. Echt zalig geslapen.
1 min puntje. De levering. Keurig op tijd conform de afspraak.
Maar… de bezorger zette de doos op de rand bij de voordeur en was weg.
Ik wist dat. Jullie zijn daarin duidelijk bij de bezorg voorwaarden. Echter ik had er niet op gerekend dat die doos zo zwaar. Ik heb in het verleden bij het tillen al een keer mijn rug gebroken. Dus tillen was niet aan de orde. Als jullie dit in de mail erbij hadden gezet had ik voor hulp gezorgd. Nu heeft de doos 3 uur in de regen gestaan.
Een andere mogelijkheid is om jullie service uit te breiden.
De bezorger had een karretje. Hij kwam uit de lift. Nog 10 meter. Dan had ik het wel uitgepakt en het vele verpakkingsmateriaal weggegooid.
Corona kan natuurlijk geen reden zijn. Inmiddels heb ik een verwarming en televisiemonteur over de vloer gehad.
Tuurlijk houden we dan rekening met de 1,5 meter , een mondmaskertje en geen fysiek contact. Ik wilde het ook niet vragen. Het staat tenslotte in de voorwaarden. De bezorger kwam ook niet met het voorstel
Jammer.
Vandaar niet de volledige vijf sterren.
Maar voor de rest complimenten

– Frank de de Bie
vrijdag 1 januari 2021 Alle reviews

Overtuigd? Meld je nu aan en word lid!

Kies jouw abonnement Onze matrassen